Mar 30, 2012

Koleksi favourite videos

Salam sejahtera semua,
Rasa sudah lama tak update blog ni. Assignments semua dah hantar, sekarang ni just kena focus on exams je akhir bulan 5 nanti. Jadi, untuk membuang masa aku pada malam ni, dan juga korang semua, di sini adalah beberapa video yang aku minat dan suka tengok. Ada di antaranya telah menjadi favourite aku sejak high school lagi. Semua video yang aku suka ni aku jumpa kat Youtube dan Vimeo.
1. Kseniya Simonova - Sand Animation










2. Drunk Valet










3. On S’Embrasse?

4. Eight Year Old Prank Call

5. "Just A Dream" by Nelly - Christina Grimmie & Sam Tsui

6.  Discovery Channel – I Love The Whole World

7. Tron Dance

8. The Power of Words

9. Riverdance Finale (Tapdance)

10. Deadline Post It – Stop Motion

Kalau ada video yang anda rasa best and mahu dikongsi bersama, sila sharekan bersama! Hantar link di facebook :)
Sekian,semua.

No comments:

Post a Comment